ما و ثمره ی عشقمون

مینویسم از عشق های زندگی ام *

وقتی فهمیدم نی نی دختره

این مربوط میشه به 20 مرداد که قرار بود برم سونو گرافی برای بررسی جنین در سه ماهه دوم با حساب های خودم میدونستم که توی 15 هفته هستم و خیلی ذوق داشتم که دیگه اینبار جنسیت جنین مشخص میشه خیلیا میگفتن نه زوده اما من دلم روشن بود 

برطبق گفته های اطرافیان که بچت پسره واقعا هم فک میکردم که اره یه پمسل دارم اما آبجیم میگفت نه باید دختر باشه دخمر عشقه اصن....خودم باهات باید بیام سونو ببینمش 😍 اما صبح که موقع رفتن شد گفتم خیلی خوابم میاد خودت بروووو 😂 رفتمو دوساعتی تو نوبت بودم یه حس هیجان و استرس داشتم دوتا خانوم جلوتر من رفتن شنیدم ک دکتر بشون گفت بچه پسره منم خندیدم گفتم همه پسرزان مثه اینکه :)) نوبتم شد صدام کردن انقد گفت زود باش سریع باش هول شده بودم تپش قلب گرفته بودم اخه خودم کم هیجان داشتم خلاصه دراز کشیدم همین یه چنتا چیزو دکتر گفت و منشیش یادادشت میکرد گفتم جنسیتش معلوم نیس؟ گفت اره دختره :)

وای قلبم وایساد اصن...از ذوق گفتم واااای قربونش برم گفتم احتماله؟ چند درصد؟گفت نه کاملا دختره :) مبارکه

وای مردم از ذوق باورم نمیشد اصلا 😢🙊  اومدم بیرون سریع به خواهرم زنگ زدم گفتم دخترههههه  لیاقت نداشتی بیای گفت بخدا از اونموقع رفتی اصن خوابم نبرده بعدشم فقط جیغ میکشید و داد میزد از خوشالی :)) بعدم به آقایی اس دادم :

×اخهه عشق مامانه نازدونه ی من دختر سفید  برفیه منه😍😍😍

+دختره؟! جون من؟ 

×بخداااا میدونی رو هوام الان ؟ 😆😊😄

+خداروشکر.عروسک باباس عشقه باباس.نفسمه 

منم گفتم عاشقتیممممم بابایی :)



برای نازدونه ی دلم :

اره مامانی اینقدرررر از داشتن تو ذوق زده و خوشحال شدم که حد نداره تو خوشمله سفید برفیه مامانی تو عروسک و نفس بابایی و ما منتظریم تا بدنیا بیایو فدات بشیم 💋❤


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan