ما و ثمره ی عشقمون

مینویسم از عشق های زندگی ام *

سرماخوردگی1

دو سه روزه که سرماخوردم دوروز اول که از نظر غذایی رعایت کردم همش سوپ کدو پخته اب نمک ولی فایده نداشت دکتر رفتم امپول زد و یدونه قرص نوشت بخاطر می نی نباید دارو مصرف کنم این اولین باره که من سرماخوردمو این همه طولانی شده واقعا اذیت کنندس ولی همش فکرم پیش نی نیمه که یوقت چیزیش نشه که یه وقت همین قرصی که میخورم براش بد نباشه تازه یکم وزنم رفته بود بالا خوشال بودم نی نی تپل شده اما با این مریضی دوباره کم شدم و ضعیف 😟 

مامانی حاضرم درد بکشم ولی تو هیچیت نشه هیچ ضرری بت نرسه 😢

خدا کمکم کنه تا زودتر خوب شم و دوباره مادرو دختری بخور بخور کنیم 😉😋

+دوسمت دارم ❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan