ما و ثمره ی عشقمون

مینویسم از عشق های زندگی ام *

اخرین روز از بارداری من

هاااااااه اول بگم خدایا شکرت واقعا شکرت 😌😍

روز اولی که بی بی چک مثبت شدو یادم میاد که از ذوق دستو پام میلرزید 

قیافه همسری یادم میاد وقتی از سرکار اومد بغلم کردو چهرش غرق از خندهو شادی بود

روزایی که فکرم همش از دست دادن تو بود اینکه ضعیفم اینکه ضعیفی و نمیمونی برام ولی توکلم فقط بخدا بود گفتم اگر خدا بعد این چندماه انتظار نمیخواست نعمتشو بهم بده پس نمیداد حالا که داده خودش تا اخرش همرامه و بهم قدرت نگه داریشو میده که امروز همون روز اخریه که بش فکر میکردم و امید داشتم ❤

اره 😊 امروز اخرین روزیه که تو رو تو دلم دارم 39 هفته !!کم نیستا..... 39هفتس هرجا هستم تو باهامی مثه خدا ... تو روح منی تو جسم منی 

چجوری دلتنگ این روزا نشم روزایی که باهرلگدت ذوق کنم روزایی که با تکون خوردنای زیادت هعی غر غر کنم که ووووی کشتی تو منو آرومتر بچه جان روزایی که شکممو چک کنم واسه دیدن ترک های جدید روزایی که بابایی دست بکشه به شکمم و نازت بده باهات حرف بزنه حتی قورتت بده 😋 اره از الان دلم تنگ شده واسه نه ماه بارداری شیرین😊

ولی ولی شوق دیدنت بوییدنت بغل کردنو ناز دادنت می ارزه به همه ی همه ی این نه ماه 

فردا تموم میشه این نه ماه انتظار 

فردا زندگی قشنگ میشه 

اصن فردا زندگی شروع میشه برای من و عشقم

یه زندگی عاشقونه که بوس بوسیاش زیاده 🙈😘 یه زندگی که روی تخت دونفرش سه نفر میخوابن با رضایت کامل 😄یه رندگی که توش دستو پاهای کوچولوهو بلوری بچشون همه عشقشونه 

یه زندگی صورتی به رنگ تو به رنگ جانان 😍 

هاخ جانانم عمرم نفسم روحو روانم 

اشکام سرازیره از شوق دیدنت از شوق داشتنت 😢

از خدا میخوام تورو صحیحو سلامت بزاره تو آغوشم تا ببوسمت از بس که خوشگلی از بس که شیرینی مثه عسل و مربا 

و بگم خدایااااااا شکرت بخاطر این معجزه ات برای من 

بخاطر این هدیه ی قشنگ تولدم که هفت روز جلوتر بهم میدیش که هدیه از این قشنگترو دلبرتر کسی به کسی نداده 😊

در آخر هم میگم شکرت خدای من شکرت مهربانا پروردگارا 🙏😢❤

خودمو بچمو میسپارم به تو مثل همون روزای اول 😊❤



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan