ما و ثمره ی عشقمون

مینویسم از عشق های زندگی ام *

تو عسل منی

الان ک دارم اینو مینویسم تو رو پاهام‌خوابیدی قندو عسلم 

آیییی نمیدونی که چقدر شیرین شدی این روزا فقط میخوام بچلونمو بخورمت جیگر من عسل من نفس من 😢😍😄

کاش خودت میتونستی خودتو ببینی ک چقدر خوردنی هستی اونوقت مامانیو درک میکردی 😑🙄

احساس میکنم سختیامون کم شده و با بزرگ تر شدن تو همه چی بهترو بهتر هم میشه اینکه ساعت خوابت یکم‌تنظیم شده  و طولانی تر میخوابی خیلی خوبه 

اینکه روپاهای من یا بابایی میخوابی خیلی خوبه و دیگه مجبور نیستیم بغلت کنیم و ساعتها راه بریم لالایی بخونیم تا خوابت ببره و دیه خسته نمیشیم

امیدوارم همینجور در روزهای آینده هم دختر خوبی بمونیو مرتب بخوابی 😊

بعضی شبا بخاطر خارش لثه ات لج میکنی گریه میکنی و واقعا کاری از دستمون برنمیاد جز اینکه بغلت کنیموراه ببریم و باعث آرامشت بشیم 😢

برفک دهانت هنوز خوب نشده و دوباره بردیمت دکتر خدا کنه این سری دیگه خوب خوب شی مامانی 🙁

قوربونت بشم من فدات بشم من شیرین من مهربون من که در اوج ناراحتیو خواب هم اگه واست ادا دربیاریم میخندی اخه جیگر منی تووووو 😙

یه روز با بابا رفتی تو حیاط کالسکه سواری وقتی اومدین بالا فورا خوابت برد کلی خسته شده بودی 😄 یه روزم با من رفتیم تو حیاط هواخوری تا اومدیم زودی خوابیدی 😊

شبهای قدر ِ پارسال همچین شبایی مسجد میرفتم و همه دعام این بود که تورو صحیحو سالم بدنیا بیارم حالا امسال تورو دارمو توی خونه شبهای قدرو میگذرونم در کنار خوشگل کوچولوم 😊😻

هوووووم دخترم اخه قوربونت بشم من میشه یه روزی برسه که اینجا رو بهت نشون بدمو بخونی از خاطراتی که نوشته ام تا بفهمی چقدرررر واسم عزیزی و چقدر دوست دارم 

تو بهشت منی تورو تا خدا دوس دارم 

پس همیشه کنارم بمونو دوسم بدار حتی اگه پیر شدم و یه پیر زن غرغرو شدم دوسم بدار و بغلم کن چون تو باعث ارامش منی 😢

شکرت خدای جانانم 

عاشقتم جانانم  😚


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan