ما و ثمره ی عشقمون

مینویسم از عشق های زندگی ام *

۱۱ماهگیت

خیلی با تاخیر دارم ثبتش میکنم ببخشیدا 😆ولی بهترم شد چون اخرین ماهگردته قبل یک ساله شدنت و تمام کارهات تا اخرین روزا از این ماهو میخوام ثبت کنم 😊

اخه چی بگم از کجا بگم که انقد قندوعسلی وروجک من 

کلمه هایی که میگی بابا ماما دایی َددَ 

بشنکن میزنی میرقصی رو زانوهات وایمیستی کناره های مبلو صندلیو میگیری بای بای میکنی 


غذا نمیخوری فقط شیر میخوری 🙁

قدت بلند شده صورتت فرم ادم بزرگارو کرفته

وزنت ده کیلو و هشتصد گرمه  دیگه توی جمعو مهمونی لج نمیکنی دوس داری کنارت باشم سرگرم باشی اگه مهمونا نازتم بدن و بات گرم بگیرن گریه نمیکنی دختر ماهی شدی 😊

بخاطر عملی ک داشتم مجبور شدیم پیش مادرجون بمونیم سه چهارهفته ایه اینجاییم و حسابی دلتنگ خونه ام تو هم حتما دلتنگ اتاق خوابتی 

بخاطر همین روزا نشد ک خوب برنامه ریزی کنیم تا پنجم تولدتو بگیریم چون من هنوز اونقدی ک باید خوب نشدم و نمیرسم کاراتو بکنم پس تولدتو میگیرم اما وقتی ک بهتر شدم اصن شاید با تولد خودم یکی کردیم 😊

خلاصه چون اینجاییم خیلی روابط اجتماعیت بالا رفته و خیلی چیزا یاد گرفتی و هر روز مارو متعجب میکنی از شیرین کاریات 

اگه یکار بد کنی بهت میگم اِه جانان 

تو هم بم میگی  اِه و اخم میکنی اخ من که میمیرم اون لحظه واس تو و کلی میخندیم ب کارات تا مادرجون بت میگی وای من تسیدم بیشتر تو جیغ میزنی اخم میونی تا اون ازت بترسه 

تازشم بوس هم میفرستی لباتو جمع میکنی مثه ماهی تا ازش یه صدای ماچی دربیاد 

باهات اتل متل کلاغ پر گیلی گیلی هوزک بازی میکنم و تو میخندیو همکاری میکنی 

بیرون که میریم تو ماشین میشینیم خیابونو چراغارو نگاه میکنی و زیرلب حرف میزنی یا میگی دد دد 😊بیشترم دوس داری جلو بشینی 😄

خلاصه که اینجوریا قربون شکلت بشم نفسم عمرم همه زندگی مامانو بابا خیلی عاشقیم تورو تو دلو نفس مایی میبوسیمت فشارت میدیم بغلت میکنیم و لذت میبریم از داشتنت 

خدارو هزار بار شکر که تو فرشته ی نازو ب ما داد هزاران بار شکر



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan