ما و ثمره ی عشقمون

مینویسم از عشق های زندگی ام *

تولدت مبارک دخملم

تولدت مبارک جانانم 
تو 5بهمن ساعت ده دیقه به ده صبح بدنیا اومدی وقتی صدای گریه اتو شنیدم بغضم گرفتو گفتم جوووونم 
بعد چند دیقه اوردنت کنار صورتم بوسیدمتو گفتم واییی چقدر خوشگلی تو  😊😅
گفتن 3700 وزنته 
قدتم 52 سانت 
الهی من فدای قدوبالات بشم 😍 
خیلی حسو حال خوبی بود وقتی کل اتاق عمل ازت تعریف میکردن که چه بچه ی قشنگیه چه مژه های بلندی داره چه نازه 😊
خداروشکر خدارو هزارمرتبه شکر واسه اینکه زایمان راحتی داشتم واسه اینکه تو رو بهم داد واسه اینکه تو سالمی تو خوشگلی هزاربار شکر 
تو کپی مامانی میدونی ؟ همه همه گفتن که فقط کپی مامانشه و من چقدر کیف میکنم از این شباهت از این لطف خدا 😊 اصن حال میده ادم یه کپی از خودش داشته باشه 
:)))

و اینکه امروز تولدمه بابایی کیک و فشفشه خریده بودو سوپرایزم کرد و قشنگترین هدیه تولدم وجود توعه دخمله نازم 
آرزوم داشتن تو و بابایی  سالیان سال کنار خودمه در اوج عشق و ارامش :)
عاشقتونم من 










یک ماهگیِ جانِ جانانت مبارک عزیزم
ممنونم عزیزم 😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan